Menu
Your Cart

Πολιτική Επιστροφών/Εγγυήσεων

Ο πελάτης διατηρεί δικαίωμα επιστροφής ή αλλαγής προϊόντος εντός 10 ημερολογιακών ημερών, από την ημερομηνία παραλαβής, με την προϋπόθεση ότι τηρούνται οι παρακάτω όροι:
•    Ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει με την εταιρία με e-mail ή τηλεφωνικώς, ενημερώνοντας για τους λόγους επιστροφής του προϊόντος.
•    Το προϊόν & η συσκευασία του, πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, χωρίς εμφανή σημάδια φθοράς ή προηγούμενης χρήσης, έχοντας όλα τα πρωτότυπα συνοδευτικά έγγραφα.
Τα έξοδα αποστολής τόσο για την επιστροφή των προϊόντων στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ, όσο και για την επαναπροώθηση στον ΠΕΛΑΤΗ νέου προϊόντος βαρύνουν τον ΠΕΛΑΤΗ.
Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων , αυτή γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ πλέον.
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, είτε σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ προς τον πελάτη.

Εάν ο πελάτης διαπιστώσει κάποιο ελάττωμα ή δυσλειτουργία οφείλει να επικοινωνήσει άμεσα με την εταιρία με e-mail ή τηλεφωνικώς, αναφέροντας το σχετικό πρόβλημα.
Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση θα γίνεται αποδεκτή εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν & η συσκευασία του να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, χωρίς εμφανή σημάδια φθοράς ή προηγούμενης χρήσης, έχοντας όλα τα πρωτότυπα συνοδευτικά έγγραφα.
Στις περιπτώσεις αυτές ισχύουν τα ακόλουθα:
Το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται για την διαπίστωση του αναφερόμενου από τον ΠΕΛΑΤΗ ελαττώματος. Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχει επαληθευτεί το ελάττωμα, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με ίδιο καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο όμοιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, ειδάλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη.


ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΓΓΥΗΣΕΩΝ
Όλα τα προϊόντα της εταιρίας μας καλύπτονται από εγγύηση καλής λειτουργίας, η οποία ορίζεται από τον εκάστοτε κατασκευαστή ή εισαγωγέα.
ΒΑΣΙΚΟΙ ΟΡΟΙ:
Η εγγύηση ΙΣΧΥΕΙ εφόσον
1. Έχει προσκομισθεί μαζί με το προϊόν ΚΑΙ το αποδεικτικό αγοράς του (φωτοτυπία τιμολογίου ή απόδειξης)
2. Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί με λάθος τρόπο
3. Έχουν τηρηθεί οι οδηγίες χρήσης
4. Δεν έχουν γίνει επισκευές από μη εξουσιοδοτημένο Service
Η εταιρία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις κατά την διαδικασία των εγγυήσεων.